sobota, 2 marca 2013

Zimowa cola!






Dzisiaj prezentujemy Winter Cola - napój gazowany o smaku cola i korzennym firmy KENTPOL - Żywiecki Kryształ. Napój dostępny na półkach sklepów sieci Biedronka. Cena: 1,99 zł. Jestem zwolenniczką "prawdziwej, oryginalnej" coli, dlatego z pewnością mogę stwierdzić, że smak Winter Coli zdecydowanie jej nie przypomina. Jednakże, według mojej opinii, nie to producent miał na myśli. Nie sądzę, że prezentowany przez nas produkt, miałby imitować smak coli. Wręcz przeciwnie! Już na etykiecie czytamy, że jest to jedynie jej smak. Niemniej, próbując napoju, miałam nieodparte wrażenie, że już kiedyś coś podobnego piłam. Po chwili, doszłam do wniosku, że Winter Cola ma smak dobrze nam znanych landrynków colowych. Co jednak najważniejsze, smak przypraw korzennych jest bardzo mocno wyczuwalny, co nadaje napojowi oryginalny charakter! Bardzo fajne połączenie! Jest też minus, jak dla mnie napój jest słodki, nawet mogę pokusić się o stwierdzenie, że bardzo słodki. Reasumując, ciekawa propozycja w przystępnej cenie. Może pożegnamy zimę Winter Colą?;)

Moja ocena to: 3 - Polecam. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz