wtorek, 19 lutego 2013

Pomarańczowa woda!


          



Dzisiaj testujemy Syrop firmy PAOLA mini o smaku pomarańczy. Cena: 3,99 zł. Syrop, jak uczciwie deklaruje na etykiecie producent, jest wysokosłodzony. Instrukcja jest jest prosta - w celu przygotowania napoju pomarańczowego rozcieńczamy w proporcji 1 : 9. Co oznacza, że z 500 ml syropu uzyskamy 5l napoju pomarańczowego. Tak więc rozcieńczyłam wedle zaleceń i powstały napój, w moim odczuciu, był za słodki. Im więcej syropu tym bardziej słodko, niestety napój nie staje się bardziej "pomarańczowy". Na szczęście obeszłam zalecenia producenta i dolałam więcej wody, co przyczyniło się do powstania smacznej i orzeźwiającej wody smakowej! Smak pomarańczy nie jest oczywiście tożsamy z naturalnym, przypomina bardziej landrynki lub lizaki rozpuszczone w wodzie. Mimo wszystko mi osobiście bardzo smakuje ze względu na moją słabość do spożywania wody smakowej ;) Plusem jest solidne zamknięcie - gwarancja świeżości oraz zachęcająca etykieta. Niestety ta chwila przyjemności nie łączy się ze zdrowym odżywianiem... Cukier, cukier, cukier! Aż 84g w 100 ml syropu. Tak więc polecam pomarańczową wodę a nie wodę z sokiem!

Moja ocena to 3 - Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz