środa, 20 lutego 2013

Zdrowa i smaczna przekąska dla każdego!







Kolejnym produktem, który postanowiliśmy sprawdzić jest CRUNCHY - żurawinowo-malinowy baton musli z polewą jogurtową firmy SANTE. Cena: 1,39. Szczerze mówiąc nie byłam przychylnie nastawiona do smaku batona, ponieważ nie przepadam za żurawiną. Postanowiłam jednak przezwyciężyć swój dystans do tego owocu i nie żałuję. Baton jest po prostu genialny. Już po otwarciu opakowania poczułam mleczno -owocowy zapach. Wzięłam kęsa i doznałam wyraźnego smaku malin (co osobiście mi odpowiadało!), złamany lekkim posmakiem żurawin. Wszystko na dodatek oblane pyszną polewą jogurtową, która jest bardzo mleczna oraz, co jest bardzo istotne dla mnie, nie za słodka. Idealna przekąska, która zaspokoi pierwszy głód i pozwoli na chwilę zapomnienia podczas przerwy w pracy. Warto ją zawsze mieć przy sobie:) Dużym plusem jest oczywiście wartość odżywcza batonika. Poniżej przedstawiam skład CRUNCHY.    

Moja ocena to: 5 - Niebo w gębie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz